Informácie k aktuálnej situácií

Informácie k aktuálnej situácií

Informácie k aktuálnej situácií

Milý zákazníci,

aj napriek zložitej situácií, sme tu pre Vás. Expedícia Vašich objednávok nie je súčasnou situáciou nijak výrazne ovplyvnená. Rozhodli sme sa dokonca, že pokiaľ nebude situácia vystabilizovaná máte u náš poštovné ZADARMO.

Na našej prevádzke boli zavedené mnohé preventívne opatrenia, aby sme chránili zdravie našich zamestnancov a súčasne eliminovali riziko prenosu infekcie.  Všetky tieto opatrenia sme zavádzali včas, starostlivo a v súlade s nariadeniami vlády.

Chceli by sme Vás informovať, že sklad máme dostatočne zásobený a preto sa nemusíte obávať nedostupnosti Vašich obľúbených produktov.

Sme tu pre Vás a prajeme Vám všetkým hlavne Veľa zdravia.

S láskou

Vaša rodina

Dead Sea Mineral 

Informácie k aktuálnej situácií:

Môj balíček je na zatvorenej pobočke Zásielkovne. Čo mám robiť?

Napíšte nám na email info@deadseamineral.sk a zmeníme Vám výdajne miesto. Nemusíte sa báť, že by ste o balíček prišli.

Môžem balíček zaplatiť v hotovosti pri prevzatí?

Aktuálne sme z preventívných dôvodov, vypli možnosť dobierky, je preto možná len platba vopred. Snažíme sa tak ochrániť nie len našich zamestnancov ale aj zamestnancov prepravných spoločnosti ktorí Vám balíček budú doručovať.

Kde je môj balík? Objednávka mi v sľúbenom termíne neprišla.

Veľmi sa ospravedlňujeme za možné predĺženie doby dodania Vašich balíčkov, robíme všetko preto aby Vám boli balíčky doručené včas a v poriadku. V prípade akýchkoľvek otázok nás môžete kontaktovať pomocou emailu info@deadseamineral.sk alebo na telefónnom čísle 0914 331 741.

Ako môžem stornovať objednávku?

Napíšte nám na email info@deadseamineral.sk aj s Vašimi fakturačnými údajmi.

Za pochopenie v tejto zložitej situácií Vám Ďakujeme 

Napíšte komentár

Prihlásenie

Registrácia

Zabudnuté heslo

Zadajte e-mailovú adresu, ktorú ste vyplnili pri registrácii. Zašleme Vám e-mail s aktivačným linkom pre nastavenie nového hesla.